Sè vo campate in un appartamentu, pudete vulete inizià a furmazione di casa cù u vostru canecuscinetti per cuccioli. Questu modu, u vostru ghjacaru pò amparà à rinfurzà in un locu designatu in a vostra casa.
1. Segui un schedariu di 24 ore.
Per pudè furmà u vostru cane in casa, avete bisognu di seguità strettamente un calendariu. Questu stabiliscerà una rutina per voi è u vostru cane. U vostru cane hà bisognu à esce prima di a matina, dopu à i pranzi è i tempi di ghjocu, è prima di dorme. Ogni mumentu deve esse cunsideratu. U schedariu varierà secondu l'età di u vostru cane - figura chì u vostru cane pò mantene a so vejiga per una ora per ogni mese d'età, più una ora. Allora un cucciolo di dui mesi pò aspittà trè ore max; un cucciolo di trè mesi pò aspittà quattru ore max, è cusì.
2. Sceglite un locu designatu per i toilette interni.
Sceglite un locu in a vostra casa chì hè adattatu per a toilette di u vostru cane. Ideale, questu hè un locu cù pavimenti faciuli di pulisce cum'è un bagnu o una zona di cucina. Place acucciolo cuccioloquì.
Avete bisognu à esse quellu di sceglie u locu di toilette. Avete bisognu à esse bè cù u so locu quandu hè in casa. Per esempiu, pudete micca vulete mette un cucciolo in a vostra cucina s'ellu ùn vulete micca fà cacca di cane è piscia vicinu à induve cucini è manghjà.
Aduprate una lingua coherente per riferite à questu locu. Per esempiu, quandu u vostru ghjacaru righjunghji stu locu, dì: "Vai potty", o utilizate un cue verbal simili. Allora u vostru cane associà stu locu cù u toilette.
3. Pigliate u vostru ghjacaru à u locu di potty.
À un tempu di potty programatu, o quandu ricunnosce i signali di u vostru cane per avè bisognu di rinfurzà, portalu à ucucciolo cucciolo.
Puderete vulsutu piglià lu in una guinzaglia, ancu s'ellu hè dentru. Questu l'avete abituatu à a leash, chì pudete avè bisognu quandu avete principiatu a vostra furmazione di potty outdoor
4. Cambia ucucciolo cucciolospessu.
Assicuratevi di pulizziari dopu chì u vostru cane s'allevia. I cani volenu svià induve si sentenu l'urina, cusì duvete lascià un pad di cucciolo usatu cù un pocu d'urina sottu un pad di cucciolo pulito. Eliminate tutte e feci da l'area dopu chì u cane s'assumiglia.
5. Amparate i segni di u vostru cane.
Paga assai attente à u vostru cane per chì amparate quandu hà da andà. Questu pò include u cane chì camminava in giru rigidu o in circuli, annusendu u pianu cum'è ellu cercava un locu per pisà, o lascendu a so coda in una pusizione strana.
Se u vostru ghjacaru pare ch'ellu hà bisognu di rinfurzà, pigliate subitu à u so locu designatu. Fate questu ancu s'ellu ùn site micca in a vostra pausa di potty programata.
6. Mantene un ochju vicinu à u vostru cane in ogni mumentu.
Avete bisognu à guardà un ochju vigilante nantu à u vostru cane sempre chì hè fora di a so cassa. Ancu s'ellu hè in cucina durante u so tempu liberu, avete sempre bisognu di fighjulà. Questu hà da assicurà chì l'avete catturà prima ch'ellu hà un accidente. Hè imperativu duranti stu tempu chì u vostru cane associa l'abitudine cù andà in u so cucciolo.
Puderete cunsiderà attaccà u vostru cane à a vostra cintura cù una correa quandu hè fora di a so cassa. In questu modu, sarete sicuru di mantenelu assai vicinu à voi. Pudete seguità i so movimenti più vicinu.
7. Clean up accidenti subitu.
Se u vostru cane hà un accidentu in a casa, pulite u più prestu pussibule. Ùn vulete micca chì u vostru cane si mette in nudda parte, ma nantu à u cucciolo.
Ùn aduprate micca un detergente à base di ammonia. L'urina cuntene ammonia, cusì u vostru cane puderia associà l'odore di u pulitore cù l'urinazione. Invece, aduprate un pulitore enzimaticu nantu à i spazii sporchi.
Ùn punisce micca u vostru cane per avè un accidente.
Tempu di Postu: Dec-27-2022